TOP 5 oblíbených Pepíkových hraček

05.12.2019

V knížce "Mých prvních pět let" je u každého časového milníku uvedeno "Oblíbená hračka". A tak mě napadlo, že by stálo uvést, které hračky byly nejoblíbenější v třetím roce života Pepíka. A protože toto adventní zastavení vyšlo na 5. prosince, vybírám TOP 5 Pepíkových nejoblíbenějších hraček.

Traktory všeho druhu

... ale o tom není potřeba se dlouze rozepisovat. Koneckonců o lásce Pepíka k traktorům jsem psala už loni, no a dočtete se o ní i jinde v tomto kalendáři.

Plastelína

I v tomto ohledu je Pepík minimalista. Tady na fotkách si sice hraje s různými barvami, ale z jeho pohledu každá barva je správná, pokud je to modrá - pokud si on vybírá, z které barvičky budeme tvořit, pak vždycky neomylně vybere modrý kelímek.

Když jsem viděla, jak moc jej tvoření baví, pořídila jsem mu sadu doplňků -razítka a vykrajovátka. Opět - jak jinak -používá jen dvě nejoblíbenější, traktor a vlečku.

Knížky

Pepík má knížky opravdu rád. Nejraději má ty s okénky. Loni k Vánocům dostal sérii miniknížeček s okénky, ale ty ho zaujaly jen na čas, teď už jim odrostl. 

Nedávno si k nám z jednoho antikvariátu našla cestu knížka o železnici a tu doopravdy miluje. (A co na tom, že je v němčině, aspoň si počtou i sestřenky a teta). Novoroční předsevzetí? Začít chodit do knihovny!

Vláčkodráhy

A je jedno, jestli je to Duplo vláček nebo dřevěná vláčkodráha - obojí má rád. Jen jsem Pepíka poměrně důsledně vedla k tomu, že když si chce hrát s jedním druhem, musí uklidit ten druhý, aby měl místo - takže propojovací díly DUPLO x BRIO, co jsem si nadšeně nechala dělat na zakázku na 3D tiskárně, u nás nejspíš nenajdou využití ... škoda.

Duplo

Zatím Pepík není ve fázi stavění domů - třeba to přijde. Ale zapojit za traktor řadu přívěsů a vyrobit tak silniční vlak, to by mu šlo. Anebo využít tuplo zcela kreativně - jako velký náklad do jiného auta...

BONUS: Dospělácké věci

I u nás platí, že to, co používají rodiče, je mnohem lepší a zajímavější než to, co jsem dostal na hraní. Na co mít vlastní smetáček a lopatku, když ten dospělácký je lepší! Totéž platí i o lopatách, kolečkách, autech a jiných "dospěláckých věcech". Třeba i o kolíčkách na prádlo.


Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky