Den 19: Traktor

14.08.2018

O tom, že Pepík bezmezně miluje traktory, jsem psala už když jsem vám líčila, jak se náš syn učí mluvit - jeho Grrrr je nezapomenutelné.

Traktorem pojede, až ...

Když jsme se bavili o tom, kdy že R. vezme Pepíka poprvé do traktoru, dala jsem jasné stanovisko - až si tam dokáže sám vylézt. Jenže chyba lávky - jednoho krásného květnového dne (teda on moc krásný nebyl - většinu dne lilo jak z konve), když jsme zrovna řezali dřevo na trámy na půdu, duo Péťa a Vilda vzali Pepíka do traktoru. Chudák malej nevěděl, jestli se víc bojí (máma nikde, táta nikde, dva cizí chlapi) nebo je víc nadšený (já jedu traktorem!)

Mamíííí, tatííí, já chci svůj traktor! 

Dne 4. září mi přistál mail od R. se slovy: "Dobrý odkaz, mrkni na to." Tak jsem mrkla - Peg Perego John Deere Power Pull 12V  a chlapeček 28.měsíců starý, který jej řídil

A Pepík koukal se mnou. Nejdřív docela nevěřícně, pak najednou začal šermovat ručičkami a volat "Grrrr, .... grrrr, ....GRRRRR!!" Úplně jsem mu rozuměla - jako by říkal "Mámo, ten kluk má traktor! A řídí ho! Já chci taky!" No a když po onom prvním videu následovaly záběry z farmy, kde čtveřice předškoláků jezdí na dětských traktorech a jiných podobných vehiklech, chudáka Pepíka jsem od počítače nemohla odtrhnout. Tak si myslím, že tip na dárek k třetím narozeninám by tu byl.

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky