Upgrade předsíně

09.11.2020

V našem vylepšování domu jsem se zase pohnula dál. Možná je to malý  krok pro lidstvo, ale velký pro Lucku :-). Pustila jsem se do vylepšování předsíně.

Dlouhou dobu tu stála velká, stará, značně omšelá a polorozpadlá skříň. Jednoho krásného podzimního dne byl její obsah byl protříděn, rozstrkán na jiná místa a ta nevzhledná polorozpadlá nedovírající se almara šla ... no z baráku úplně ne (našla azyl v jednom z hospodářských stavení), ale minimálně z předsíně. Mám z toho neskutečnou radost! Co na to říkáte?

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky