Tipy na adventní kalendáře 

19.11.2019

Asi je zbytečné vám vykládat, že máme rádi adventní kalendáře. Zjistila jsem, že jednou z jednoduchých variant, kterak udělat doma je adventní kalendáře, je vzít obyčejné papírové sáčky, naplnit je a nalepit na ně čísla. A pokud nemáte nálepky, můžete si jednoduše vytisknout čísla na barevný papír a přicvaknout je sešívačkou ta, jak jsem to dělala já v letošním adventním kalendáři... 

Původně jsem tento příspěvek chtěla nazvat Letem světem světem adventních kalendářů, ale v tom nadpisu se mi 2x slovo světem za sebou nějak nelíbilo. No každopádně sem vám i sobě  píšu pár postřehů o tom, na co jsem narazila při zkoumání adventních kalendářů, kdyby vás to snad zajímalo...

  • mezi všemi možnými eko-bio-zerowaste-matkami či vyznavači minimalismu letí teď obrácený adventní kalendář.  Píše se o něm tady i tady, konkrétní příklady realizace najdete tady i tady ... Když se odprostíte od veškerého toho balastu, možná zjistíte, že samotný nápad není až tak blbý...
  • Na blogu Víra dětem jsem našla zajímavý článek věnovaný Adventním kalendářům. Článek je plný  zajímavých tipů, rozhodně stojí za přečtení.
  • Na rychlý adventní kalendář potřebujete jen sešívačku a papírové obálky
  • Na stránkách Nápady pro Aničku najdete hezké adventní úkoly - tady je ukázka a tady jsou všechny ke stažení v pdf.
  • pokud jste náhodou nezaznamenali, že obrázek nahoře funguje jako proklik, tak ještě jednou -Adventní kalendář na dobrou noc pro rok 2019  najdete na webu Jitky Fikrové.   
Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky