OČRování aneb tak trochu jiné narozeniny

23.12.2019

Víte, čím se proslavilo datum 26. října? Pomejovi určitě moc dobře ví, že ten den v roce 1955 Rakousko přijalo svoji Ústavu, neb  si každoročně užívají volno (tento den je rakouským státním svátkem). Kromě toho, že se narodili kupříkladu učitel a hudební skladatel, autor České mše vánoční, Jan Jakub Ryba, americká politička Hillary Clintonová či herec Pavel Trávníček, své narozeniny slaví v naší rodině hned 2 lidi - moje neteř Karolínka a já.

Letos toto datum vyšlo na sobotu. Naplánovala jsem si, že uvařím mé oblíbené jídlo (nadívané kuře), udělám nějaký dobrý dort ... no prostě že budeme mít krásný den. Jenže člověk míní, Pán Bůh mění. Aneb zážitky nemusí být pozitivní, hlavně když jsou silné.

Skončila jsem na pohotovosti se zablokovanými zády. (Prý Bolestivo Th-L páteře, blok.postavení, zvýšený sval. tonus paravert. bilat., irad. do LDK, taktil. čití v normě, Thomayer + ke kořenům ... kůň aby se v tom vyznal...)

Ale nakonec to byly docela fajn narozeniny. Mělo to i své výhody:

  • doktor mi naordinoval mi klid na lůžku, vstávat jen na jídlo a na záchod a odhadovaná doba léčby 4 až 6 týdnů (pravda, trochu jsem ji zkrátila - intenzivní povalování v posteli tak na 4 až 6 dnů)
  • místo nadívaného kuřete bylo normální pečené, místo dortu koupené zákusky... no a taky to šlo.
  • operativně jsem vyřešila přestup k obvoďákovi (když jsem říkala, že nemám obvoďáka, tak prý můžu dojít klidně k němu, jestli chci... no co už, nebyl čas na hrdinství, tak jsem k němu přešla)
  • v úterý dopoledne přišla Evča Loulová a vyvenčila na hodinu a půl Pepíka
  • ve středu dopoledne přišla Jana Pečenková a vzala nejen Justýnu, ale i Kubíka, takže Pepík měl od koho pochytat nové hovadiny (např. kterak vlést do povlaku na molitan a řádit tam...)
  • babička průběžně venčila Pepíka a já mohla ležet - kdy jindy se vám to poštěstí?
  • týden Rosťa vzorně "OČRoval" - vaření, uklízení, to je jeho... 

Dnes je 7. listopadu a už docela obstojně funguju. Ještě to bude chtít nějaké rehabilitace nebo tak něco... ale na tu bídu je to docela ok.

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky