Forlaxové boje pokračují ...

14.12.2019

Po naší prosincové zkušenosti v nemocnici v Novém Městě jsme šli k našemu svéráznému pediatrovi, MUDr. Chlubnovi do Veselí pro nějaké řešení. Předepsal nám Forlax na změkčení stolice. Bohužel tenhle lék se musí rozmíchat v minimálně 100 ml vody a vypít. To se ovšem snadněji řekne než udělá.

První měsíce roku to byly vždycky dlooooooooouhé boje. Brčko? Ne? Tak po lžičkách! Dostat do vzpouzejícího se Pepíka půl hrníčku Forlaxu po lžičkách není žádná sranda.

Po čase jsem trochu vyměkla a hledala jsem libovolný způsob, jak množství času, které každé ráno trávíme forlaxovým bojem, zkrátit na minimum. 

Jednoho krásného dne jsem zkusila využít principu příčiny a důsledku - když vypiješ Forlax, dostaneš dobrotu. A ejhle, ono to zabralo. Pravda, náš syn je konzerva konzervovaná, takže ačkoliv už umí pít z hrníčku, pořád se křečovitě držel toho, že ho já nakrmím po lžičkách - protože takhle to vždycky bylo.

Taky jsem zjistila, že než trávit jednou za dva měsíce několik hodin v čekárně u pediatra, abych si nechala předepisat 3 balení  dětského Forlaxu (pytlík 4g - cena 149 Kč/1 balení/20 sáčků), tak je jednodušší koupit dospělácké balení Forlaxu (pytlík 10g - cena 159 Kč/1 balení/20 sáčků) a jeden sáček dát Pepíkovi natřikrát. Pravda, nemůžu říct, že bych to nějak obzvlášť přesně vážila - vyjde to zhruba 1 vrchovatá čajová lžička na jednu dávku... 

No doufám, že brzy ten Forlax odbouráme úplně.


Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky