Díra ve stropě...

20.12.2019

Na podzim jsme měli v plánu pustit se znova do stavby. Ne že by na to nedošlo - ale jinak, než jsme si plánovali. 

Při vyklízení půdy se ukázalo, že strop nad chlívem není úplně v nejlepší kondici - v jednu chvíli se propadl (díky Bohu se nikomu nic nestalo). Já tomu po pravdě moc nerozumím, Rosťa by vám to vysvětlil líp... co jsem tak pochopila, tak 

  • strop byl tvořen klenebními pásy do traverz
  • jeden ze čtyř klenebních pásů byl špatný a propadl se, takže jej bylo potřeba shodit celý
  • aby se mohl shodit, bylo potřeba přivařit železa mezi sousedními dvěma, aby se to nerozpadlo celé
  • na traverzu se přivařily nějaké železa, do kterých se přidělaly trámy, ty se natřely nějakým protibroukovým sajrajtem 


Ad foto vlevo: Ty mě chceš fotit? Asi bych se měl tvářit nějak vhodně na fotku, co třeba takhle?

Tenhle článek vzniká 19.11. Loni touhle dobou už bylo nasněženo. Letos je jakž takž slušně. Doufám, že se to podaří do zimy zimovaté zakrýt (a doufám, že za měsíc - tedy den před publikováním článku - se mi podaří přidat informace o aktuálním stavu ... a kdyby ne, tak se nezlobte...) 

Podtrženo, sečteno: není pravda, že se u nás na stavbě nehnula ani myš. (Navíc myší tu běhá víc než je mi milo). Jen se staví jinde než bylo původně v plánu... Inu, člověk míní...

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky