Pepík má tři!

23.02.2020

Letí to. Strašně moc. Když jsem šla na mateřskou, tak mi přišly 3 roky doma jako nekonečně dlouhá doba. No a ani jsem se nenadála a Pepík slavil třetí narozeniny.

S příchodem tří let se v Pepíkově životě udála celá řada změn:

  • Ovečku Shaun vystřídala mašinka Tomáš (obzvlášť rád má díl Čvachty čvachty čvachty -   po jeho shlédnutí začal vymetat všechny kaluže široko daleko, bohužel k tomu odmítl nosit gumáčky ...). Jeho lásce k mašinkám jsem přizpůsobila vzhled dortu - recept na Mašinka dort z bebe sušenek najdete na blogu Od hlavy až k patě
  • Pepík se téměř ze dne na den rozhodl, že bude čurat výhradně do nočníku. Naučil se to snad během týdne a od té doby byl v podstatě bez plínek. A od února zvládá být bez plen i na cestování (jenom na dlouhé cesty autem mu dávám ještě plínku), nákupy a - světe div se - i odpolední a noční spaní!
  • Stejně jako se rozhodl, že bude čůrat, tak se úplně stejně rozhodl, že bude pravidelně kakat do nočníku. Prostě najednou to šlo - bez křiku, ob den. Ano, forlax pořád máme (a stále dodržujeme směnný obchod), ale proti tomu, co to bylo, je to zlaté...
  • Během měsíce strašně rychle vyrostl. Najednou mu všechna trička začala být krátká a z kalhot velikosti 98 se rázem staly "tříčtvrťáky".

Inu, je to velký chlap! A když říkám velký, tak fakt velký - na tříleté prohlídce měl 102 cm a 17 kg!

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky