Zápis do školky...

12.12.2019

Někdy na jaře mi došlo, že i když Pepík bude mít 3 roky až v roce 2020, stejně je to během příštího školního roku a že bych jej teda měla nechat zapsat do školky. A tak jsem se vrhla do absolvování zápisu. Byla jsem v klidu - přece ho dám k nám do Veselí, školka je vyhlášená, prý je dobrá, no a je to naše spádová... tak nás vezmou a uvidíme, jestli od pololetí seženu místo nebo ne.

Chyba lávky - ve Veselí brali 26 dětí a měli přes 50 přihlášek, takže nám hned u zápisu řekla, že nás zcela jistě nevezmou a ať  to zkusíme ještě do Žďáru.

Ve Žďáře je zajímavý systém přihlašování do školky - nedává se přihláška do každé školky zvlášť, ale dává se jedna přihláška centrálně, kde si člověk vybere prioritně tři školky, kam by chtěl dítě umístit - no a buď to vyjde nebo ne.

Tak jsem zkoumala, lámala si hlavu, přihlášku několikrát přepisovala a měnila, no až nakonec jsem vyrazila k zápisu.

Letos se sešlo strašně moc dětí. Zápis probíhal od osmi ráno, já tam byla ještě před osmou, ale stejně smůla, fronta jak za totáče na banány. A výsledek? Pro Pepíka není místo vůbec nikde! Takže si spolu užijeme ještě rok doma. (Akorát pak to bude jak rána palicí po palici - ten návrat do reality. Ale o tom až za rok - třeba příští rok v příštím adventním kalendáři...)

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky