Není obvoďák jako obvoďák

09.09.2020

Tušila jsem, že MUDr. Vencálek stojí za houby. Ale jak moc velký lecián to je jsem zjistila, až když jsem byla nucena v rámci nástupu do nové práce jít pro výpis z dokumentace. Pro zajímavost jsem jej dala na fotku - ano, ten mrňavý lísteček psaný rukou je jeho výpis z mojí dokumentace, za který si neváhal vzít 200 Kč. 

Když se mě doktor zeptal "Nějak jsem tam nemohl vyčíst, kdy jste byla očkovaná proti tetanu", tak jsem znejistěla - protože v mé kartě je očkování proti tetanu hned nahoře. Tak jsme to nějak odvodili (o rok jsme se netrefili). Když jsem pak ten lísteček dostala do ruky, uvědomila jsem si, že kromě jména a rodného čísla tam nebylo pravda v podstatě nic:

  • Žádné alergie - A co kočka, pes, pyly, plísně v bytech... 
  • Vážněji nemocná nebyla - a co ten rok, co jsem 3x po sobě brala vždy měsíc koňské dávky antibiotik, to mu přijde ok?
  • TAT 2016 - napsal tam to, co jsem mu řekla, nicméně reálně jsem byla očkovaná proti tetanu 2017 

I nedalo mi to a vypravila jsem se do Brna k mému bývalému doktorovi, zeptat se, jestli se tam náhodou nevyskytuje moje karta. Vyrazila jsem, vybavena dvěma bomboniérami Merci, že poděkuji jak sestřičce, tak doktorovi, za dvacet let péče. Pravda, nebyl tam ani jeden - sestru změnil a v ordinaci se střídal s... nejspíš dcerou či mladou manželkou... Každopádně čokolády mi pomohly ukecat danou dvojici, že se pustili do hledání karty, a to i přesto, že zrovna malovali danou ordinaci a všechny karty měli vyskládané v přepravkách. Nakonec ji našli - ve sklepě, mezi kartami vyřazenými z evidence - pan doktor se od 11/2019 do 8/2020 neobtěžoval si ji vyžádat a výpis z dokumentace si reálně vycucal z prstu.. A co víc, neobtěžoval se to přiznat a bohapustě lhal. Pud sebezáchovy velel - okamžitě pryč!

Nakonec jsem se přihlásila k MUDr. Vávrovi do VAMEDIC. Už vstupní prohlídka mi ukázala, že to bude o něčem úplně jiném - opravdu si udělal anamnézu, prohlédl mě a změřil EKG. No a ještě si mě rovnou pozval na odběry krve... že jako rovnou uděláme prevenci... Dobrý, ne? 


Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky