Den 1: Pepík + Auta = velká láska 

01.12.2018

Ať si říká kdo chce co chce, prostě lásku k autům mají chlapečci hluboko v genech. Náš Pepík je toho živým důkazem. Miluje auta, a to v jakékoliv podobě. Dobře, pravděpodobně je ještě nejedl, ale moc rád se na ně kouká (na živo i v knížkách) a ještě raději jimi jezdí (teda o něco raději Fordem než Octávkou, protože okna ve Fordu jsou větší a nejsou zatemnělá). 

Pojedeme autem?

Pokud Pepíkovi slíbíte, že s Vámi pojede někam autem, pak vám nezbyde, než to hodně rychle splnit. Ne že řeknete, že pojedete spolu nakoupit a pak si vzpomenete, že máte ještě práci na půl hodiny - riskujete, že Pepík vleze do auta a pak v něm bude půl hodiny čekat (a zhruba po pěti minutách své čekání doplní i zvukovými efekty, které zdůrazňují výrazy nevole...)

Knížky? Jedině o autech

Pepík dostal dvojici knížek s názvem "Děti poznávají ...". Zatímco knížka STATEK zůstává zcela nedotčena, knížku AUTA čteme skoro pořád dokolečka dokola. 

Od té doby prostě kupuju knížky o autech. Když jsem pak viděla dětské knížky v Lídlu, zcela neomylně jsem hrábla pro tu s Dopravními prostředky. Taktéž mi nezbývá než si rozšířit znalosti. Takže teď už nedělím auta jen na osobáky a náklaďáky, ale začala jsem aktivně používat slova jako jsou 

  • grejdr, nakladač, domíchávač, pásový bagr, silniční válec ...
  • džíp, pick-up, limuzína, kabriolet, autojeřáb, double-decker

Myslím, že je jen otázka času, kdy bude aktivně číst tátův Svět motorů.

Podívej, kdo to přijel? 

Když jsem se poprvé vracela z půldenní cesty do Brna na rehabilitaci (srpen 2018), šli mi Pepík s babičkou naproti. Když jsem na něj volala "Ahoj Pepíku, jak ses celý den měl?", jenom mávnul rukou k hlavní silnici, zahlásil, že jde koukat na auta - a vyrazil směr autobusová zastávka. S faktem, že auta jsou podstatně důležitější než já, jsem se vyrovnala v koutě a potají. O týden později jsem už poměrně statečně snášela, že bylo mnohem podstatnější, že přijel autobus, než že z toho autobusu vystoupila máma.

Vyrobeno s láskou v roce 2018,2019...
Já vím, já vím - správně česky je to U Zídka... jenže to není tak hezké. No snad to nevadí.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky